keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Lyriikat: Tästä lähtien (From This Moment On)

TÄSTÄ LÄHTIEN

Original song "From This Moment On" performed by Shania Twain
Written by Robert John "Mutt" Lange, Shania Twain
Finnish lyrics by Belle

Vannon kautta
Kiven ja kannon
Vierelläsi
Olen ain' sun
Ja todellakin
Annan kaikkeni
Osoitan ja näytän
Välittäväni
Lävitse vahvuuden
Ja heikkouden
Onnellisuuden
Ja surun sen
Niin hyvässä
Kuin pahassa
Rakastan sinua
Koko sydämeni
Pohjasta

Tästä lähtien
Aina oon sun
Tästä lähtien
Aina oot mun
Vierelläsi
Olen ain' sun
Tästä lähtien

Tästä lähtien
Onnestamme
Olla saamme
Ain' hyvillämme
Samaa ilmaa
Hengittää
Nyt voimme
Tästä lähtien

Käsiisi luotan
Kaiken kokonaan
En millään
Meinannut
Sitä uskoa
Milloinkaan
Erota ei saisi
Milloinkaan
Rakkain oot mun
Rakkain oon sun

Tästä lähtien
Loppuelämän
Sen nyt tiedän
Tästä lähtien
Vierelläsi
Olen ain' sun
Tästä lähtien

Erota ei saisi
Milloinkaan
Vaan saada
Rakkaus ain'
Nyt kukkaan
Puhkeamaan
Käteni kädessäs'
Nyt kokonaan
Rakkain oot mun
Rakkain oon sun

Tästä lähtien
Loppuelämän
Sen nyt tiedän
Tästä lähtien
Vierelläsi
Olen ain' sun
Tästä lähtien

Vierelläsi
Olen ain' sun
Tästä lähtien

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti