tiistai 16. lokakuuta 2012

Lyriikat: Arvoitus (Dark Chest Of Wonders)

ARVOITUS

Original song "Dark Chest Of Wonders" performed by Nightwish
Written by Tuomas Holopainen
Finnish lyrics by Belle

Kysynpä: mikä
ON SE
JOKA
On vastaus kaikkeen?!?

Tiedätkö mitä teet?
Tiedän tai en mut silti
Tiedän minne meen

Tiedätkö minne meet?
Usko nyt mua oon varma
Siitä minne meen

Tiedätkö minne meet?
Usko nyt mua oon varma
Siitä minne meen

Tiedätkö mitä teet?
Tiedän tai en mut silti
Tiedän minne meen

Kiitämään
Taikka
Liitämään
Liitäen
Elämään
No en mä
Häkkiin jää

Haaveissain
On vapaus
Syykin siihen ON
Tiedän vain
Ett' vastaus
Kaikkeen
Kaikkeen SE ON

Rakkaus
Kaikkeen
Vastaus ON
ON tietenkin
Rakkaus

ARVOITUS
Osaa olla
Myös
Ihminen
Itselleen

Kiitämään
Taikka
Liitämään
Liitäen
Elämään
No en mä
Häkkiin jää

Haaveissain
On vapaus
Syykin siihen ON
Tiedän vain
Ett' vastaus
Kaikkeen
Kaikkeen SE ON

Kiitämään
Taikka
Liitämään
Liitäen
Elämään
No en mä
Häkkiin jää

Haaveissain
On vapaus
Syykin siihen ON
Tiedän vain
Ett' vastaus
Kaikkeen
Rakkaus SE ON

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti