sunnuntai 11. elokuuta 2013

Lyriikat: Helpotus (Loved Me Back To Life)

HELPOTUS (päivitetty 4.9.2013)

Original song "Loved Me Back To Life" performed by Céline Dion
Written by Sia, Sham, Motesart
Finnish lyrics by Belle

Se päivä jolloin
Totuus iski
Vasten kasvoja
Voinut en
Millään en
Sitä uskoa
Kuin oisit
Kadonnut
Vierestäin

Pomppas' sydän
Kurkkuun
Olinkin tukehtua
Oli niin, niin
Se niin, niin
Kamalaa
Tiennyt en
Mitä oikein
Tekisin

Mutta nyt on
Hyvin, hyvin
Kaikki hyvin
Oikein hyvin

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Lähde et
Koskaan
Milloinkaan

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Lähde et
Koskaan
Milloinkaan

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Mun vierellä

Tiedäkään et
Tuskinpa sä
Koooskaan, ikinä
Kuinka, kuinka
Tärkeä, tärkeä
Mulle oikein oot
Miten paljon
Oikein susta
Tooosissaan välitän

Kyllä nyt on
Hyvin, hyvin
Kaikki hyvin
Oikein hyvin

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Lähde et
Koskaan
Milloinkaan

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Lähde et
Koskaan
Milloinkaan

Helpotus on
Että olet siinä
Sä mun vierellä
Mä sun vierellä
Luovuta emme
Koskaan, ikinä

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Lähde et
Koskaan
Milloinkaan

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Lähde et
Koskaan
Milloinkaan

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Mun vierellä

Helpotus on
Että olet siinä
Mun vierellä
Mun vierellä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti